Dýchací systém

13.04.2013 10:20

doporučené výrobky:

FactorBase

 

 

 

Jaké jsou zkušenosti

 

Pomohly nejen při plicní fibroze...

Začátkem letošního roku se mi začala stupňovat bolest v krku, která mě již delší dobu sužovala. Rázem jsem přestal kouřit a myslel si, že se bolest zmírní.Opak byl pravdou! Lékaři vyslovili podezření na plicní fibrozu. Pak začala moje "vyšetřovací anabáze", která vyústila infarktem na zátěžovém EKG. V nemocnici mi předpovídali, že do 2 měsíců mi budou muset dělat bypas a navíc mi sdělili, že mám vysoký cukr, cholesterol, tlak a že dostanu léky, které budu muset užívat do konce života. Bylo jich asi 12 denně! Plicní fibrozou se nikdo nezabýval, bolest přetrvávala. V té době jsem začal užívat výrobky OKG. A po týdnu bylo po bolestech! Když jsem následně přišel na plicní vyšetření, doktorka mi řekla: "Kdybych to tady neměla napsané, tak si budu myslet, že mě obelháváte, vždyť tam nic nemáte!". Při kontrole v nemocnici se pan doktor velice divil, jak na mne krásně působí jím předepsané léky. Při kontrole u kardiologa jsem byl pochválen, jaký jsem vzorný pacient a že když se budu takto lepšit, na jaře mi zruší všechny léky! V té době jsem je ale neužíval již skoro 3 měsíce, dnes (v listopadu) je neužívám již 5 měsíců a jsem naprosto v pohodě! Takže se hluboce skláním před OKG a jejími výrobky a jsem za ně moc vděčný! Výrobky užívá již i má žena a tchyně a jsou rovněž spokojeny. Vřele doporučuji a ještě jednou díky moc za tyto fantastické produkty!                 Tomáš B., Červený Kostelec

 

Maminka už nekašle

Moje maminka se již 3 roky léčí s chronickou bronchitidou. Bere spoustu léků. I přesto pokašlávala, ale bylo to snesitelné. Teď užívá 2 měsíce Factor Base a říká, že od té doby nezakašlala.                                                                                                                                                                           Monika D., Nyklovice

 

Už nekašle a nesmrká!

Můj manžel (61 let) už 45 let kouří. Každé ráno šíleně kašlal, až jsem ho zavírala do koupelny, abych to neslyšela, k tomu ještě stále smrkal......... no, děsný rána :-(. Začala jsem mu dávat Factor Base a po 2 týdnech jsem si uvědomila, že nechrchlá a nesmrká. Takže kuřáci, jděte do toho :-) ! Manžel si uvědomuje, že mu Factor Base pomohl, teď už si myslí na užívání sám, aniž bych mu to musela připomínat......                                                         Patricie B., Dobruška

 

Už žádná antibiotika!

Koupila jsem 3 výrobky pro moji maminku. 40 let měla silné astma a těžké bronchitidy. Každé slabé nachlazení se jí projevilo těžkými záněty průdušek, astmatickými záchvaty. Při jednom takovém si zašla k lékařce pro antibiotika. Ta už jí je odmítla dát, protože je brala nedávno. Tak zoufalá máma zavolala mně, co má dělat. Nasadila OK Alfu+ 3x denně po čajových lžičkách a za týden byla zdravá. To se stalo před rokem, v dubnu 2011. Od té doby máma nebyla nemocná a vloni v září jsme spolu byly v Řecku. Mé mamince je 81 let.                                                                                                                      Dáša L., Dolany u Olomouce

 

Bez astma a alergie!

Když začala dcera Alexandra chodit do školky, šla její imunita hodně dolů, časté návštěvy lékaře, antibiotika a obvyklé bylo zvracení... Lékaři tvrdili, že má zánět na plících, později to měl být černý kašel. Více než rok jsme chodili po různých vyšetřeních a stále užívala antibiotika. Později jsme zjistili, že se dcera dusí po kontaktu s kočkou, nechali jsme ji vyšetřit na alergologii, kde zjistili, že je alergická na prach, plísně a kočičí srst a navíc je astmatička. Obdržela léky, včetně 2 kortikoidových sprejů. Tehdy jsme již zkoušeli první výrobky OKG. Výsledky byly "viditelné" již během 3 měsíců, kdy lékař odebral jeden ze sprejů. Dodnes dcera nepoužila sprej na dušení, který jí zůstal, léky na alergii neužívá a za poslední 2 roky již nemá zameškané žádné hodiny a kočičky může opět v klidu "navštěvovat". Díky za tak skvělé produkty!                                                                                                                                                     Andrea V., Brno

 

Astma, bolesti hlavy, únava? Jsou pryč!

Před 5 měsíci jsem prodělala astmatický záchvat. Nasazené léky moc nezabíraly, tak jsem musela užívat kortikoidové spreje na dýchání. V současné době, díky pravidelnému užívání OK Alfy plus, OK Omegy plus a OK Tau plus jsem úplně bez potíží a mám vysazeny spreje k dýchání i ostatní léky! Navíc jsem já, i má 13letá dcera, trpěla bolestmi hlavy a asi za 2 měsíce užívání OK Alfy plus jsme obě úplně bez potíží. Také se necítím unavená jako dřív, zvládnu více práce a nepřežívám "od kafe ke kafi". Je to příjemná změna!                                                                                                                                            Alena L., Brno

 

Astma je pryč!

Od narození naší dcerky jsme bojovali s ekzémem. Ve 2 letech jí bylo zjištěno i astma. Lékaři nám stále dávali různé mastičky, koupele, následně i homeopatika..., ALE MARNĚ! Na astma jsme měli 2 dýchací spreje. Vloni začala dcerka užívat výrobky OKG - OK Alfa+, OK Omega+ a poté jsme přidali ještě OKG Factor Base. Po 2 měsících užívání výrobků OKG je ekzém pryč. A na alergologii nám bylo sděleno, že je vše v pořádku a dýchací spreje nemusíme používat. ASTMA JE PRYČ! Jsem s výrobky OKG velmi spokojena! Užíváme je celá rodina.                                                                                                  Kateřina M., Žacléř

Zpět